onsdag 9 mars 2011

Plugg

Just ligger jag i sängen och pluggar. Alltså tittar jag på film. Hur fantastiskt är inte det?
Idag är det filmen Quiz show som ligger på schemat. Jag läser en kurs om televisionens historia och den här filmen passar bra in då den handlar om en av de största skandalerna i amerikansk tv-historia.
En rolig grej med filmen var att Ethan Hawke hade en liten miniroll. Det är alltid kul att märka sådana små detaljer, speciellt då det är en detalj som man bara kan märka så här efter ett antal år.
Skärmavbild 2011-03-09 kl. 12.40.54 1

4 kommentarer:

Annie sa...

Vad tyckte du om den? :)

Helmi sa...

jag tyckte den var mycket långtråkig! :P
gjorde massa andra grejer samtidigt som jag kollade på den. haha...

Annie sa...

Åhh va skönt att du håller med! Jag höll också på med massa annat samtidigt... blev rastlös o kunde inte sitta still ;)

Anonym sa...

Intressant
V