fredag 4 mars 2011

Organisering

Om man bor i en liten liten lägenhet som jag gör så märker man efter ett tag att man faktiskt måste effektivisera platsen man har för förvaring. Jag äger ganska mycket dvd-skivor t.ex. och har hur länge som helst planerat att göra något åt hur otroligt mycket plats alla lådorna tar!
Så idag gick jag in i min favoritaffär på Kungsholmstorg och köpte mig en dvd-väska.
Någon kanske tycker att man måste spara på lådorna och pappren i lådorna, men jag orkar inte göra det. JAG HAR INTE PLATS! FÖRSTÅR NI DET? Fast egentligen är det väl bara jag som försöker övertyga mig själv om att det jag gjort är rätt. Nej, man behöver faktiskt inte lådorna!
Nu ska jag bara försöka släpa högen till återvinningsstationen också. JOBBIGT.

Före:
IMG_3565

Efter:
IMG_3566

1 kommentar:

Anonym sa...

Iiiik?! Måste jag göra samma sak? Nej, jag vågar inte!
Basse