måndag 4 april 2011

9e bilden: Någon i din släkt.

36957_10150225676660416_857070415_13391285_2140270_n
Nu valde jag några i min släkt istället för någon. Det här är i alla fall mina kusiner som bor i Nokia i Finland. Eller den andra har precis flyttat hemifrån till Tammerfors.
Jag har aldrig träffat ett syskonpar som är så nära och som trivs så bra i varandras sällskap. Det tycker jag är fint!
Om ni undrar vad fajsiken det är dom står och håller upp så är det en yoghurt, jag vet inte riktigt varför, men jag sa åt dom att hålla upp den som en rolig grej. Märker nu i efterhand att det inte var så kul...

3 kommentarer:

Annie sa...

Åhh det är ju yoghurten med den roligaste reklamen!
- Du måste bara prova activia!
- Jag gjorde just det!
- VA?!! Gjooooorde du?!

Haha! ;)

Fin bild också, kul o se hur dina kusiner ser ut! :) Jag är lite sugen på att köra igång nån lista på min blogg också. Kul ju! :)

Helmi sa...

ja gör! listor är faktiskt helt sjukt kul att göra! :D

Anonym sa...

Trevliga kusiner.
V