torsdag 14 april 2011

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

Som sagt så har jag inga gamla bilder på min dator så de enda gamla bilderna jag har att gå till just nu är de som ligger i bilddagboken!
Så här kommer en bild från Hultsfred. Jag var där 4 år i rad, lyssnade på bra musik och gjorde massa dumheter. Även om jag känner en rätt nostalgisk tillbakalängtan ibland så skulle jag nog inte vilja åka dit igen. Känner att det är ett kapitel i mitt liv som jag inte vill återvända till.
84932_1172949175
Från 2007, som också blev sista Hultsfredsåret. Helt utslagen på morgonen, efter en natt utan sömn, och man kunde inte sova kvar i tältet för att det blev så varmt. Så vi gick och la oss och sov under ett träd på festivalområdet istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vadå för dumheter?
V